Aoi Hato blogja

自己紹介 (Bemutatkozás)

2016. december 27. 20:08 - Aoi Hato

Sziasztok! ^^

Pár szót magamról: Budapesten élek, japánt és angolt tanítok. Kétszer jártam már Japánban, egyszer ösztöndíjjal, egyszer meg turistaként.

Mindig is mélységesen érdekelt a Távol-Kelet, 17 évesen kezdtem el japánt tanulni a gimiben, utána egyetemen a fő szakom mellett folytattam. (Csak félreértések elkerülése végett: már rég nem vagyok tanuló, elmúltam 30 is. Csak gyakran hisznek sokkal fiatalabbnak.)

Nagyon sok minden érdekel, ami Japánnal kapcsolatos: építészet, zen buddhizmus, kalligráfia, kimonók, mitológia, maga a japán nyelv, szokások, babonák, és persze az anime és manga. :)

Ha érdekel titeket a japán tanulás, akkor keressétek fel a youtube csatornám, ahol teljesen az alapoktól mutatok sok dolgot.
Sajnos most beláthatatlan ideig nem fogok tudni új leckét feltenni, mert nagyon sok a munkám. Nem hagytam örökre abba, de egyelőre nem tudom, mikor fogom tudni folytatni. Aki már végig tanult onnan mindent, annak még javaslom a "japán percek" blogot a folytatáshoz. Illetve angolul rengeteg tanulós oldal van.

A Facebook oldalamon is vannak tanító jellegű posztok, illetve ott nagyon sok kultúrával kapcsolatos érdekességet is olvashattok, pl. szokásokról, illemszabályokról, ünnepekről, közmondásokról, szókincsről, írásjelekről.

Ezt a blogot azért indítottam, hogy itt a kevésbé tanulósabb, jobban személyesebb, lazább, de Japán vonatkozású dolgokat írhassam le, hogy én magam mikre csodálkozok rá nap mint nap, ahogy Japánról olvasok/nézek videót, és mik a saját gondolataim, benyomásaim.

 

Szólj hozzá!
Címkék: bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://aoi-hato-blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr6012076727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása